Höj! Nu är sommaren här med boksläpp och bröllop!



Höjpåer!

Glad sommar önskar jag eder alla! Boken om möj "Igelkotten Igloo och hans vänner" av Marianne Nalle Wikblad kommer vecka 28.  Den 1:a augusti är alla - igelkottar som människor välkomna till bröllop, boksläppsfest och sommarkalas - knytis - hos Annika Burholm i Anumark.

DEN 1:A AUGUSTI SKA TU BLIVA ETT DÅ IGLOO GIFTER SIG MED SIN KÄRA IGELA!

Den 1:a september återupptar jag arbetet med min stora show innehållande skämt, sånger och trolltrix. Håll ögonen öppna fram tills ni ska gå i ide.

Ha en fin sommar!

Kramar med infällda taggar varav 92 % är trollstavar! / Igloo

Kommentarer
Postat av: Nalle

Trevliga nyheter:) Vi ses!

Puss på nosen.

Nalle

2009-06-26 @ 22:52:01
URL: http://nallewikblad.dinstudio.se
Postat av: Gisan

Tänk så vi ska ha det fastligt allihop!!! :-) Kramar...

2009-07-08 @ 10:00:12
URL: http://gisans.blogspot.com
Postat av: TaggeBignose

Mycket spännande ska det bli med igelkottabröllop! Kramar med infällda taggar varav en del skrivs med och andra målas med...

2009-07-08 @ 10:02:41
URL: http://taggebignose.blogspot.com/
Postat av: IKA

Höj!



Usch vad jag skäms över att inte ha besökt dig förrän nu, kan min lille taggige vän förlåta mig, har absolut inget att skylla på än att det varit så mycket med ene sonen och sjukhus besök.



Önskar all lycka till bokutsläpp och framför allt bröloppet!! Grattis Grattis!!



Kram

2009-07-30 @ 10:46:12
URL: http://mellantidochrum.wordpress.com
Postat av: Kalle P

Hej på er! Hur gick det nu med det där brölloppet? Blev de 2 lyckliga 1?

Hälsningar från Amman, Jordanien. Var f.ö. och snorklade vid några fantastiska korallrev i Röda havet och där fanns Igloos undervattenskusiner (?) Sjöborrarna. Tyvärr hade jag ingen undervattenskamera.

Kramar från /Kalle P

2009-08-03 @ 14:28:15
Postat av: SolSkuggan

Meeeeen hallå igloo! Är ni på bröllopsrea eller vad!

En liten resumé av bröllopet måste ju till.. Hihihi Vi är mååånga som bara väntar och väntar.

Vad kommer ni att ha för efternamn nu då.. Är det redan klart! Ahh okey. Annars har jag ett kanonbra som hänsyftar till båda upphovsmakarna:)

Vad sägs om Wigelkott:)

Kram bästa igloo hälsa och krama Igelina så gott

Mera kramar från SolSkuggan med värmande strålar.

2009-08-03 @ 18:57:35
URL: http://solskuggan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis återigen Igloo och tack för att jag fick vara med både på ditt bröllop och på bröllopsresan:-) Kramar...

2009-08-07 @ 09:28:15
Postat av: tanya och signe :)

igelkottarna är mycket trevliga. hoppas att de blir ett lyckligt par! hur lever livet med igloos husse, håkan? :)

2009-08-09 @ 22:56:21
Postat av: IKA

Goder morgon söta Igloo!



Hur står det till? Här är det tack och lov mulet idag, mäktar inte med den värmebölja som varit under helgen.



Sköt om dig och frun nu

Kram!

2009-08-10 @ 09:26:56
URL: http://mellantidochrum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0