Näänäärörelsen behöver din röst!



Sedan ett halvår tillbaka driver jag Igloo en näänäärörelse som jag säger "näänää" till allt som är dumt och skumt.
Men nu behöver jag din röst - dina tankar - dina åsikter. Kom med förslag på saker att säga näänää till. Skriv på min blogg! Den som publicerat mest näänääbidrag den 1 mars 2009 vinner ett exemplar av Igloos nya CD "Att se på sig själv".eller om så hellre önskas 2 st trisslotter. (Igloo förbehåller sig rätten att ta bort stötande, kränkande, diskriminerande förslag).

Reagera - säg näänää till dumheter och annat dumt!

Kramar från eran igelkottstalesman Igloo.

Kommentarer
Postat av: Nalle

Igor igelkott säger nänänä till datorer som uppför sig konstigt och långsamt, han tycker allt ska gå snabbt och allt skall vara glatt och trevligt

Isidor igelkott säger nänänä till stress och brådska, man ska ta det lugnt anser han, annars kan man snubbla och slå sig

Nalle säger nänä till alla som på något sätt misshandlar någon annan, med ord eller med våld. Nalle vill ha en kärleksfull jord.



Kram Kram

2009-01-15 @ 18:33:53
URL: http://www.nallewikblad.dinstudio.se
Postat av: Gisan

Jag säger näänää till mobbing och andra typer av sätt som gär att medmänniskor mår dåligt! Kramar...

2009-01-18 @ 16:42:58
URL: http://gisans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0