Igloo jättetrött idag - övade trolleri hela natten




Hözzzzjzzz!

Idag är jag, Igloo, jättetrött efter att ha övat trolleri hela natten. Detta inför min stora show som ska innehålla trolleri,
sånger och skämt.Tur att Husse inte vaknade till i natt. För då hade han sett att vardagsrummet var upp och ned med soffan i taget, han hade sett en ko i köket och vid ett annat tillfälle att musikrummet var helt borta. Men genom Nalles råd att dra trolleriramsan baklänges lyckades jag trolla tillbaka allting så att..........................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Gisan

Ja vilken tur att vi har Nalle som kan vända saker och ting rätt i våra liv :-) Kramar...

2009-01-14 @ 09:05:58
URL: http://gisans.blogspot.com
Postat av: Nalle

Hahahaha, du är för rolig, min kära vän.

Kramar till dig och Håkan.

2009-01-14 @ 10:50:35
URL: http://www.nallewikblad.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0